6 sposobów, by wzmocnić erekcję

0
147
6 sposobów, by wzmocnić erekcję

Jedno na pięć seksualnych zbliżeń kończy się niepowodzeniem z powodu braku erekcji. Dla wielu facetów jest to poważny problem, który potęguje kłopoty z potencją, frustruje i odpowiada za wycofywanie się z życia intymnego. Jeśli chcesz być prawdziwym „łóżkowym ogierem”, musisz zawalczyć o wzwód. Dowiedz się jak.

Jedno na pięć seksualnych zbliżeń kończy się niepowodzeniem z powodu braku erekcji. Dla wielu facetów jest to poważny problem, który potęguje kłopoty z potencją, frustruje i odpowiada za wycofywanie się z życia intymnego. Jeśli chcesz być prawdziwym „łóżkowym ogierem”, musisz zawalczyć o wzwód. Dowiedz się jak.

Chociaż problemy z osiągnięciem erekcji to przypadłość wieku dojrzałego, brak wzwodu to częściej rzeczywistość, której stawić czoła muszą coraz młodsi mężczyźni. Winę za to ponosi prowadzony styl życia, który rzutuje także na sferę intymną.

1. Wyeliminuj niektóre leki

Prawdopodobnie nie masz świadomości, że niektóre przyjmowane przez ciebie leki mogą powodować zaburzenia erekcji. Jeśli często sięgasz po leki przeciwbólowe, przeciwdepresyjne czy leki przeciwhistaminowe przyjmowane w alergii, brak wzwodu to całkiem typowy skutek uboczny.

Ogranicz więc przyjmowanie niektórych leków – szczególnie, jeśli możesz się bez nich obejść. Jeżeli natomiast chcesz wzmocnić erekcję, możesz sięgnąć po specyfiki potęgujące wzwód. „Takie preparaty odpowiadają za zwiększenie napływu krwi do ciał jamistych prącia, co pozwala osiągnąć erekcję. Penis szybciej staje się sztywny i twardy; jest gotowy do podjęcia miłosnego zbliżenia”  – wyjaśnia osoba odpowiedzialna za sprzedaż preparatów dla mężczyzn w SexownySklep.pl.

2.Schudnij, jeśli cierpisz na otyłość brzuszną

Czy wiesz, że otyłość brzuszna rzutuje nie tylko na kondycję czy stan twojego kręgosłupa. Jak pokazują badania, mężczyźni z dużym obwodem brzucha powyżej 99 cm są dwukrotnie bardziej narażeni na zaburzenia erekcji.

Jeżeli znajdujesz się w grupie ryzyka, zacznij o siebie dbać. Pozbądź się nadmiernych kilogramów, a kłopoty z erekcją przestaną cię męczyć.

3. Ogranicz palenie papierosów

Palenie papierosów ma daleko idące skutki. Nie tylko zwiększa ryzyko zachorowania na nowotwory, ale także wpływa negatywnie na potencję. Nikotyna oraz inne szkodliwe substancje zawarte w papierosach przyczyniają się do uszkodzenia wyściółki naczyń krwionośnych, hamując sprawny przepływ krwi także do penisa.

Badania naukowe wykazują, że ryzyko erekcji u palaczy jest o 51 proc. większe niż u osób niepalących.

4. Nie nadużywaj alkoholu

Chociaż alkohol dodaje odwagi w kontaktach damsko-męskich, jego nadmiar może skutecznie zaprzepaścić twoje erotyczne plany. Badania naukowe przeprowadzone na uniwersytecie w Waszyngtonie wykazały, że pijani mężczyźni muszą włożyć dużo więcej wysiłku, by osiągnąć erekcję.

5. Laptop trzymaj od siebie z daleka

Jeśli korzystasz z laptopa, nie trzymaj go na kolanach. Duża ilość ciepła generowana przez to urządzenie rozgrzewa jądra i odpowiada za zmniejszenie produkcji testosteronu, ilości nasienia oraz liczby plemników. Efekt? Nie tylko tracisz zdolność do erekcji, ale zwiększasz ryzyko niepłodności. Wystarczy, by przekonać cię do tego, aby z laptopa korzystać na odległość?

6. Zadbaj o swoje dziąsła

Zastanawiasz się, co wspólnego mają dziąsła ze zdolnością do osiągnięcia erekcji? Jak pokazują badania opublikowane przez The British Dental Health Foundation, aż u 4 na 5 mężczyzn z ciężkimi zaburzeniami wzwodu zauważono poważne choroby dziąseł.

Żaden mężczyzna nie jest skazany na problemy z erekcją. Warunek jest tylko jeden: musisz o siebie zadbać. Najlepiej zacznij już dziś, by za kilka dni zaprezentować w sypialni swoją najlepszą seksualną formę. Po więcej porad i inspiracji zapraszamy do sklepu sexownysklep.pl

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ