Zdrowe menu = zdrowe życie

0
70

Kreatyna jest związkiem organicznym, który pomaga w budowaniu mięśni, a dodatkowo dodaje nam energii. Jest najbardziej przebadanym suplementem, który znajdziemy w sklepach z asortymentem sportowym czy odżywkami. Występuje w postaci proszku, tabletek, bywa też składnikiem batonów, napojów czy gum do żucia.
Jak długo można brać kreatynę? Według najnowszych badań stwierdzono, iż można ją przyjmować przez cały czas. Najlepszym dowodem na jej działanie będzie osiągnięcie potrzebnych oraz pożądanych przez nas efektów.
A chlorella – jak wykorzystać jej zalety?
Przede wszystkim samo spożywanie jej już oczyszcza nasz organizm. Dodatkowo doda nam ona sił i wzmocni nasz organizm, gdyż zawiera białko, minerały, witaminy, przeciwutleniacze oraz aminokwasy. Warto pamiętać o niej przy odchudzaniu, dbaniu o skórę, włosy i paznokcie, jest szczególnie pomocna po napromieniowaniu czy zabiegach operacyjnych; to podstawowy element profilaktyki przeciwnowotworowej, „”przyjaciółka”” cukrzyków i osób z chorobami reumatologicznymi. Po jej spożyciu należy pamiętać o wypiciu dużej ilości wody. Zadziwiające, że w tak małej roślince znajdziemy największą zawartość chlorofilu na ziemi.
Szklanka wody imbirowej – korzyści zdrowotne.
Imbir – kolejny składnik w menu wspomagający odchudzanie. Jak go nie polubić, kiedy dodatkowo łagodzi dolegliwości bólowe podczas miesiączkowania, łagodzi stany zapalne i ból w chorobie zwyrodnieniowej oraz reumatoidalnym zapaleniu stawów, dodatkowo ochrania i regeneruje chrząstkę stawową.

www.carpathians.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ