Woda w naszej diecie

0
42

Woda to najważniejsze źródło płynów dla naszego organizmu. Uzupełnia nasz organizm w takie składniki jak wapń czy magnez, potas. Te składniki korzystanie wpływają na pracę serca. Należy dużo pic wody szczególnie latem, uzupełniać nasz organizm w składniki które są tracone razem z potem. Wyróżniamy wody niegazowanej, gazowane, smakowe (chociaż to bardziej napój niż woda). Wybieramy wodę odpowiednią dla siebie. Kierujemy się wysiłkiem fizycznym, zapotrzebowaniem, wiekiem, chorobami oraz oczywiście preferencjami smakowymi. Woda gazowana jest na pewno bardziej orzeźwiająca. Do wody niegazowanej dla orzeźwienia można dodać plasterek cytryny, czy limonki, mięty albo ogórka czy nawet truskawek, czy wiśni. Osoby odchudzające się powinny wypijać wodę przed posiłkiem, aby mniej zjeść i żeby posiłek był lepiej przyswajalny przez organizm. Od razu zauważalny jest spadek wagi, u osób odchudzających się i wypijających szklanki wody przed posiłkiem, w porównaniu do osób odchudzających się i nie pamiętających o wypiciu wody przed posiłkiem. Wodę należy pic regularnie małymi łyczkami przez cały dzień około od 1.5 litra do 2 litrów wody. Ważne jest regularne nawadnianie organizmu. Pamiętać należy że woda gazowana jak i niegazowana jest dobra do picia. Należy ją wybrać indywidualnie, patrząc na swoje potrzeby i prace organizmu. Na pewno gazowana wodę nie powinny pic kobiety w ciąży, karmiące piersią i dzieci. Wody nie zawierają cukru, są zdrowe i nie SA kaloryczne (oczywiście tylko te które nie są smakowe).

www.sztukapielegnowania.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ