Różnorodność reklam w zakresie wykorzystywanych mediów

0
1413

Reklama stanowi zakres działań marketingowych, które charakteryzują się bogactwem różnorodnych form oraz sposobów przekazu. Wiadomości o określonych produktach oraz usługach zatem docierają do nas z różnych stron. Reklamę, ze względu na formę przekazu, możemy podzielić na reklamy internetowe, które zamieszczane są w ramach funkcjonowania świata wirtualnego. Inną forma reklamy jest wykorzystanie przekazu telewizyjnego. Telewizja jest najbardziej rozpowszechnioną formą kontaktu z różnorodnymi grupami społecznymi. Telewizyjne formy przekazu mogą zawierać informacje dla wszystkich grup wiekowych widzów. Odbiorniki telewizyjne stanowią bowiem wyposażenie prawie wszystkich domów oraz mieszkań. Łatwy dostęp do tych mediów powoduje, że są one najczęściej wybieranymi środkami działań marketingowych. Modne jest również stosowanie reklam prasowych oraz radiowych. Operują one wpływaniem na inne zmysły człowieka. Radio operuje przekazem słownym, który musi być jak najbardziej atrakcyjny dla wybranych słuchaczy. Prasa codzienne natomiast stanowi sposób pisemnej reklamy opierającej się na przekazie pisanym. W tym przypadku ważne jest wybranie odpowiedniego rodzaju gazety, czy stacji radiowej. Nie wszystkie posiadają aż tak rozbudowaną grupę słuchaczy, żeby móc wywierać wpływ na kształtowanie ich opinii o danym produkcie.

www.dynamico.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ