Niska cena dobra reklama?

0
1493

Niejednokrotnie ukazywane reklamy są takie, że informują nas o niskiej cenie danego produktu. Wielu producentów sądzi, że niska cena przyciągnie rzesze klientów do danego produktu. Czy tak sądzą klienci, potencjalni odbiorcy? Wszystko to zależy od indywidualnych cech każdego człowieka. Jedni pomyślą sobie, że producent chce się pozbyć jakiegoś nieudanego produktu, bo jest on niedobry i po normalnej cenie produkt ten nie zejdzie. Inni z kolei będą uważali, że niska cena ma zachęcić zwykłych, szarych ludzi do danej marki, by ukazać, że warto jest zapłacić za nią każdą cenę. I rzeczywiście wiele razy się zdarza, że jeśli człowiek kilka razy kupi dany produkt po niższej cenie to się do niego przekona i będzie go potem kupował, nawet jeśli wróci on do normalnej ceny. Dlatego też producenci czasami w ten sposób postępują. Jest to marketing każdej firmy. Wiadomo, że ktoś kto to wymyślił tak to opracował, by ta obniżka nie generowała żadnych strat danemu przedsiębiorstwu, bo nie o to w tym przecież chodzi.

www.flyweb.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ