Nieco zmienić świat

0
1620

Każdy człowiek ma szansę zmienić świat. Może nie w skali globalnej czy w stopniu takim, jaki mu się marzy. Jednak swoim życiem i codziennymi wyborami wpływa na życie oraz decyzje podejmowane przez innymi. To jak efekt domina. Każde działanie ma jakiś wpływ na świat. Także reklama, choć wielu odbiorców na pewno w to wątpi. Zwłaszcza gdy w ciągu kilkunastominutowej przerwy filmy oglądają wiele niezbyt wciągających filmików promocyjnych. Może prawdziwsze będzie zatem stwierdzenie, że świat na lepsze może zmienić tylko wyróżniająca się pozytywnie reklama. Taka która oprócz typowych dla takich przekazów wartości promocyjnych, ma w sobie również pewien ładunek emocji i walor informacyjny. Coraz więcej reklamodawców zdaje sobie sprawę, że reklama nie musi być zwykłym wymienianiem cech produktu. Może natomiast pozostawać jednocześnie czymś naprawdę wartościowym. Ma to dodatkowo tę zaletę, że konsumenci zapamiętują ciekawe, odwołujące się do pozytywnych emocji przekazy. Warto zatem je tworzyć i kreować zarazem trendy.

www.pc-media.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ